Aaaaaahhh, igen!!!

Jag gjorde det! Jag gick på Body Combat! Det blev inte nån träningsvärk av spinningen, bara en trött Anna igår kväll... Nu har jag fajtats; sparkats och boxats och hållit på. Kul, jobbigt och lär inte kunna sträcka ut armarna i morgon... Svårt redan nu att stoppa gaffeln i munnen...

Body Combat

Detta ska jag dock försöka gå på fler gånger. Många fördelar av denna träning. Fötterna rör sig, känns som om man använder en hel massa muskler, det är kul! :-)

Som kontrast till denna lite tuffa träning ska jag åka på syjunta till Juniskär ikväll. Man är väl flexibel?! Där ska det broderas, pratas och förhoppningsvis får vi lite fika också.

Kommentarer
Postat av: Ninjasyster

Det är roligare att slå på sin kompis än att slå i luften. =) Eller snarare gå på ett pass med sin kompis eller fiende och där använda handskar och mitzar!!!

2008-04-16 @ 19:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0