Aaaaaahhh!!

Jag gjorde det, och jag led... :-) 45 min spinning på ett pass "med något högre tempo"... HJÄLP! Det hade räckt med 20 min till lägre tempo för min del, och ont i rumpan gjorde det! Tacka vet jag squash där man hinner andas när motståndaren förbereder sin serve...

Men jag tror ju faktiskt på spinning, det är bra för konditionen. Ska försöka gå nästa vecka också. Denna vecka blir det lite tajt. Ska prova Body Combat i morgon, om jag har några ben att gå på vill säga...

Tack Eva, detta behövdes!

Kommentarer
Postat av: Syster

Spinning rules!!!

2008-04-15 @ 18:57:26
Postat av: Eva

Tacka inte mig, tacka dig själv
:-)
Men det är bra att ha någon som drar med en på träningar... Annars skulle man lätt ramla tillbaks ner i soffan och käka ostkrokar...

2008-04-16 @ 09:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0