Aj, aj...

Så var det då dags för nästa squashmatch. Dessvärre förlorade jag. :-( Men det var inte för att jag spelade nämnvärt dåligt, snarare för att han var såpass mycket bättre. Men jag kämpade, sprang och svettades. Det resulterade i alla fall i en poäng extra. Han vann med 4-1 i game och totalt 6-3 i poäng. Jag är nöjd med att lyckats få en extra poäng i alla fall...

Nu har jag två matcher kvar. Jag ska möta Camilla på måndag och sen är det Eva. Här ska samlas poäng!!!

Konditionen är dock i behov av  förstärkning, så Eva jag kommer snart på spinningen!! Håll ut! :-)

Kommentarer
Postat av: Lillasyster vet bäst!

Tror att en halvtimme CT varje morgon och lite spinning någon eftermiddag i veckan skulle göra susen för kondisen! Snart är det Vårruset också!

2008-04-09 @ 22:03:25
Postat av: Eva

Hmm, ja vi får väl se när det blir läge för spinning. Vårt "prova-på-kort" slutar väl snart gälla
;-)
Ang. konstiga aktiviteter typ laserhallen så har både jag och Magnus haft träningsvärk i låren i helgen...
Jag hade ju dessutom tränat pump, så jag hade träningsvärk i hela kroppen...
Tur att vi varit i Köpenhamn och promenerat massor så vi fått rensa bort träningsvärken!

2008-04-14 @ 08:35:25
URL: http://chevroleva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0