Härligt!!

Visst är det härligt med vår?! Det finns massor att göra, bara tiden räckte till! Fn läggs kraft på att räfsa barr och löv på framsidan av huset. Barnen kör med sina tramptraktorer och river ut allt man krattat ihop... :-) Igår tog Björn fram den blå rutschkanan. Ungarna åkte konstant i två timmar! De sov ganska hårt inatt!

I helgen ska det fixas och trixas. Skoj! Jag har en hel del jag vill hinna med! Får väl se hur det går...

Gårdagskvällen ägnades åt att spela squash med några arbetskamrater. Tyvärr ville mitt knä inte riktigt vara med och jag fick spela på halvfart bara. Men det var kul ändå! Knät blev lite konstigt i onsdags, efter att jag varit på body combat. Det känns som om det är något halvlöst i knät som rör på sig när benet blir rakt. Jag går alltså omkring med ett halvböjt ben... :-) Men eftersom det inte gör ont, bara är lite läskigt så är det inte så mycket att gnälla över!

Kommentarer
Postat av: Eva

*skratt*
Jaså du har lite halvlösa kroppsdelar???
Låter illa...
Jag är också på vårpyssel-humör, tänkte försöka hinna med att putsa fönster, kratta, byta till sommardäck, tvätta bilen, plantera vårblommor...
Pjuh... Och så ska vi ju handla Åre-prylar också!
Hmm, helgen är (som vanligt) inte så lång som jag skulle behöva
:-)

2008-04-25 @ 15:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0