Helgen...

En lång helg har tagit slut. Barnen reste till mormor och morfar på torsdagen och sambon for till Åre för en sista skidhelg med jobbet. Själv tog jag en långpromenad med grannen på kvällen, lite tomt och konstigt i huset. Det var första gången någonsin jag skulle vara helt själv en hel natt Men det gick bra, jag undvek spökprogram på tvn...

Fredagen inleddes med avresa 06.13 till Sthlm för nationell Episerverträff för Sogeti. Gäsp!  Trevligt att träffa många andra sogetiare! Hemresa lördag eftermiddag. Mor och far hade kommit ner med barnen. Vi myste med kvällsfika framför körslaget. William hejade på Brolle eftersom han hade så fin jacka. Anton höll på Linda Bengtzing pga glitterkläderna och på Team Cans eftersom det är hårdrock!! Själv gillar jag nog mest Cans-laget faktiskt...

Söndag - fint väder! Christer kom på fika och fick gunga barn till vansinne! :-) Vårens första fika i solen. Kanelbullar och saft! Härligt! Mera vår!!! Sedan hjälpte jag farfar med annonser till tradera. Framemot kvällen klipptes barnens hår lite kortare (och ojämnare).

Puh! En fullspäckad helg igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0