JAAAA!!!!

Igår var det match igen. Var dock ute i god tid så jag hann titta på nya racketar medans jag väntade... Det blev en ny racket!!! Den som jag gått och suktat efter var slut, det fanns bara visningsexet kvar. Men med lite rabatt så slog jag till!

Vann sedan min match med 5-0 (poäng 7-2)!!! Det var nog racketens förtjänst.... :-) Jättekul! Min gamla racket är ca 10 år, så jag tror inte Mats på hallen var helt fel ute när han sa att det var på tiden... :-)

Idag blir det spinning med Eva, nu ska konditionen bättras på!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja.. Pjuh... Nu är det gjort...
Ett jobbigt svettigt pass...
Men vi var där!!! Vi gjorde det, och vi gjorde det bra!!!
Heja oss!!!

2008-04-15 @ 13:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0