Lätt tragiskt...

Hade kontorsträff igår kväll, med efterföljande 3-kamp. Laddad till tänderna var man såklart... Första grenen var att rida på mekanisk tjur. Gissa vem som föll av efter 2 sekunder?! När jag skulle prova för tredje gången trillade jag av redan innan den startat. Klockan skulle nog stannat på ca 0.2 sekunder om det gått att mäta... Min topptid blev 10s. Kräver lite träning! Det var ju nog jobbig/svårt att ta sig upp på åbäket!

Gren 2 var skytte, skjuta på diverse djur på en stor bildskärm. Inte var det min gren heller... Blev nog sist i min grupp... Tredje grenen var jag desto bättre på. Laserhall. Fick det talande namnet Terminator på själva västen och sen gick jag in och "dominerade", eller nåt... *skratt* Vann dock i min grupp och kom 3:a totalt på den grenen. Något kan man vara nöjd med i alla fall. Slutade på delad 16:e plats i totala gänget. Vi var 28 som deltog. Riktigt nöjd blev jag dock inte i slutändan... Men det var jättekul!

Det känns dock i kroppen idag att man gjort konstiga aktiviteter. 20 min laserhall i veckan är nog bra träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0