Så har ännu en helg passerat!

Besök av mor och far på fredag em, middagen stod på bordet när man kom från jobbet. Inbakad fläskfilé och hasselbackspotatis. Mums! Tack mamma!

Fick även en födelsedagspresent från syster, en webkamera. Nu skypas det för fullt. Fast eg så tror jag att kameran var för systers skull, eftersom pojkarna inte gillar att prata i telefonen så hoppas hon att de ska vilja prata med henne via datorn istället... :-) Tack ändå, syster!

På lördag blev det shopping med mor, hittade jättesnygga skor! Sedan hyrdes även maskeradkläder i Sörberge. Vi var inbjudna på 70-talsfest på kvällen. Bilder kommer ikväll...

Festen var jättetrevlig, även om jag inte kände någon mer än sambon... Festen var hos sambons arbetskamrat, vars fru numera är arbetskamrat med mig (men dock väldigt nyanställd). Jättegod mat och roliga lekar. Jag, med min svajiga sångstämma, lyckades segra i en singstarutmaning mot en körsångerska(?). Härligt!

Söndagen blev seg. Alla trötta. Tog en stavpromenad med grannen. Shoppade med faster på Ikea på eftermiddagen. Däckade i soffan, *gäsp*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0