Hasse - fortsättningen

Hasse var på vift... Inte lätt att vara kattvakt när katten varit borta i 24 timmar. Tillslut kom han i alla fall hem. Jag fick, som förväntat, cykla ner till campingen och hämta honom. Han spatserade på staketet till kapellet och när jag kom dit och ropade på honom blev han jätteglad, sprang mig till mötes och när jag klappade i lådan hoppade han glatt upp och lade sig. Sedan trampade jag hemåt. Turisterna, som han varit med, blev mäkta förvånade när de såg honom åka iväg... :-) Han trivs där bak.

När så pappa och mamma kom hem fick pappa ta en tur med katten. Jag vet inte vem av dem som har roligast... :-)

 


Kommentarer
Postat av: Pernilla

hahaha Han ser ut att må gott där Hasse.

2008-08-20 @ 12:18:40
URL: http://pernixxon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0