Idag är den stora dagen

Idag fyller lilleman 4 år. Det är stort. Han hade själv glömt bort det när han vaknade, det tog säkert 5 minuter innan han flyger upp ur sängen och ropar "IDAG FYLLEJ JAG ÅJ!!!"... Sedan kom jag med en liten bricka med muffins, ljus och svensk flagga på. Det, tillsammans med några fina paket, blev succé!

I paketen fanns shampoo med Tom och Jerry, filmen Shrek 2 och en Lego Bionicle-figur. Han är egentligen för liten för såna, så gissa vem som fick bygga ihop den?! :-) Men att leka med den ska inte vara någon fara. Anton fick också en (de var på rea på Ica för 39 kr!!!), för husfridens skull.

Dessutom hade den "snälla" gammelfastern skickat ett grattiskort, med ljud, eller snarare är det väl oljud... :-) När man öppnar kortet, och håller det öppet, så hör man en tupp som gal om och om och om igen. Gissa om jag höll på bli tokig i morse!!! Hm, vänta du Karin, jag ska nog hitta på nåt bus till dig också!!! :-)

Efter jobb och dagis ska vi åka och handla lite, så jag har sagt att de ska få hamburgare till middag. Kanske även lite tårta.

Kommentarer
Postat av: Hela familjen Näsholm

GRATTIS på födelsedagen William!!!

2008-08-27 @ 15:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0