"Jag hatar vintern..."

Lilleman har en jobbig tid framför sig...

Igår när han gick från dagis med pappa så halkade han och landade såklart i en vattenpöl. Han blir allmänt sur och muttrar att "Jag hatar vintern, jag vill att det ska vara sommar nu".



Så lika i morse. Killen halkar vid soptunnan (vad han nu skulle dit att göra) och trillar omkull. "Mamma, jag haaaaatar vintern!!!"

Hm, det är december nu. Det är några vintermånader kvar... Det kanske blir roligare när han får åka lite skidor och det blir minusgrader istället för tö...

Kommentarer
Postat av: PappaBjörn

"Allmänt sur" är en försköning av ordet otröstlig.

:)

2008-12-18 @ 11:55:47
Postat av: Moster

Charmerande tjurig anser moster...

2008-12-18 @ 16:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0