Lång dag

Onsdagen har varit låååång! En jobbresa till trevliga Örnsköldsvik. Vädret var dock inte så trevligt och det snöade och regnade om vart annat. Moddigt och eländigt på vägen. Men mötet gick bra, och jag hann med lite julklappsinköp till pappsen på en rolig butik i en tjusig byggnad.

Dessutom sprang jag på en gammal god vän utanför bygget. Trevligt! Träffade även en av mina kusiners make. Han kände inte direkt igen mig, men vad gör väl det?! När jag presenterade mig så kände han igen mig... :-) Sa han i alla fall...

På hemvägen åkte jag med min kund, som kom från Hudiksvall. Snön vräkte ned en stor del av vägen, men vi kom till Sundsvall utan större bekymmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0