Hål i huvvet!

Barnen bråkar och tjafsar, den ena värre än den andra. Jag skrapar färg på gäststugan. Anton är i någon form av 6-års j-lskap,,, Han gör allt för att förstöra för William... Han, i sin tur, är i någon form av 4-årsgnällighet. Piper och gnäller om vartannat. Om en fluga tittar för mycket på honom så gråter han... Morr!

Mitt i detta gällande och krigande ska jag skutta iväg från mitt skrapande på väggen och "ta itu" med barnen... TJONG! Huvet slog rätt i det väldigt låga taket på gäststugan...  Jämarns vad ont det gjorde. En vass kant ända in i hjärnsubstansen... Eller i alla fall kändes det så. I slutändan blev det bara en bula på 3-4 cm i diameter och lite blodstänk. Men, en dryg timme senare, har jag fortfarande ont i skallen, kan inte vrida huvudet för snabbt, då gör det ondare. Tror att det beror på att den enorma bulan gungar på huvudknoppen... STACKARS MIG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0