Ikväll är det dags.

Dags att börja springträningen. Huvva, hur ska det gå?! Men, i alla fall, för att det ska bli lite mer spännade och lättare att följa utvecklingen så satsade jag på shopping... Jag har ju min lilla Ipod Nano med musik i öronen när jag är ute på motion själv. Till den finns det, såklart, en hel del tillbehör. Jag har skaffat något som heter Nike + Ipod. En liten sensor man kan montera i sin Nike-sko som skickar data till ipoden gällande hastighet, tid mm. Enkelt förklarat är det en lite mer avancerad stegräknare som du kan koppla in till datorn och följa din träning i efterhand.

Nu har jag dock inga nike-skor, jag har väldigt sköna Adidas, om man nu ska göra en massa reklam. Men, då finns det ju fiffiga människor som tillverkar en liten, liten väska som man kan stoppa sensorn i och sedan fästa i skosnörena... Inte dumt alls! ipodträning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0