Jag gjorde det!

Igår afton var det dags. Björn fick skjutsa mig till föräldramötet på dagis på kvällen, sen tog jag apostlahästarna hem. Jag hade min nya ipodsensor på foten och musik i lurarna. Den var faktiskt riktigt bra. Jag ställde in ipoden på 5 km och sedan får man talad info för varje km man passerar. När man trycker på knappen på ipoden får man aktuell sträcka, tid och hastighet i lurarna. Behöver inte kolla klockan utan bara lyssna.

Jag körde programmet från marathon.se. 3 min rask promenad, 3 min jogging upprepas 3 ggr. Det är bara att erkänna, 3 minuters jogging/lufsande är jobbigt när man inte är van att göra det... resten av vägen hem så promenerade jag i rask takt, för att känna springlusten när rösten i mitt öra sa att det bara var 400 m kvar. Lagom till garaget hemma så fick jag gratulationer om att jag hade fullgjort min träning! :-) Lättlurad motionär som lockas av teknik... Men kul är det!!! Totalt blev det strax under en timmes motion, inte helt fel i kvällssolen!

Ikväll ska jag tanka in det hela i datorn så jag får se hur det fungerar där... Coolt! På lördag ska syrran få dra mig runt vägarna.


Kommentarer
Postat av: Linda

God Morgon, hoppas du får en strålande dag i solskenet.

2008-06-04 @ 09:38:47
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Syster

Snygga skor och snygga attiraljer!

2008-06-04 @ 16:51:44
Postat av: Anonym

Snygga skor och snygga attiraljer!

2008-06-04 @ 16:52:27
Postat av: Johan

Hej!

Råkade komma in på din blogg när jag sökte om nike sensorn. Undrar bara var du hittade den lilla väskan så man kan använda den till andra skor än Nike?



Svara gärna!

[email protected]

2009-07-16 @ 15:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0