Kul present

Våra grannar håller på att städa ur huset, finns gamla saker sedan "urminnes tider". Den stora containern får sin beskärda del. Men de hade inte hjärta att slänga iväg detta piano, även om det är trasigt, så de kom över med det till småkillarna. Gissa om de blev lyckliga?!



Det måste lagas och dammas av, finns även en söt liten pall till. Det är inte riktiga pianosträngar i det, endast någon slags metallpinnar som tangenterna slår an. Men visst är det tjusigt!!! Bra mycket roligare än batteridrivna som spelar ankkvack...

William plockar fram sagoböcker och ställer på det lilla notstället, sen spelar han "Nalle puh"... :-)

Kommentarer
Postat av: Eva

Wow!

Flygel i barnmodell!!!

Häftigt!!!

Nu blir jag jätteavis, ett sånt skulle jag GÄRNA ha till mina småttingar!!!

Och så ett fullstort till mig själv ;-)

2008-06-16 @ 10:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0