Hur tjejig är jag?!

Ikväll är det squashmatch igen. Denna gången mot en tjej. Tänkte jag skulle vinna igen. Han, som jag vann emot i lördags, hade vunnit över henne tidigare, så rent teoretiskt borde jag ha en bra chans... Men sen har jag ju mitt problem... Hur vinner man utan att få dåligt samvete!? Låter lite drygt, men så menar jag inte. Känner mig lite taskig ibland när man lägger bollar som man vet att motståndaren inte hinner ta. Det är ju det som det är meningen att jag ska göra... Typiskt tjejigt! Har även lätt för att tappa fokus när jag tagit 3 av 5  game, då har jag ju vunnit matchen.

Ska alltså, förutom konditionen, jobba på mitt vinnarpsyke! Håll tummarna!

Sundsvalls Squashcenter

Kommentarer
Postat av: Eva

*skratt*
Låter verkligen som att du behöver träna på vinnarskallen!!!
Och det låter bra att du funderar på spinning, det gör nämligen jag med...
Ska vi försöka dra med varandra kanske?

2008-03-17 @ 16:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0