Förlust...

Eländes elände! Sista matchen för månaden är spelad (om det stämmer att Lennart lämnat w-o till alla). Tyvärr förlorade jag med 5-4. Det var en lurig match. Motståndaren spelade tennis tidigare och det märktes på slagen. Hårt! Hennes returer var dock inte så bra, så när hon hade serven drog poängen iväg uppåt 6-1 eller liknande, men när jag lyckades bryta igenom och ta tillbaka serven så knappade jag raskt in igen. Hon vann de två första gamen, jag de två andra sen blev det avgörande game. Där var det rackarns jämnt och det slutade med 13-11 i poäng. Normalt spelar man till 11, men det måste skilja två poäng innan matchen är över. Kul!

Som det ser ut fn så klarar jag mig kvar i denna stege till nästa månad (september) och då ska de få se på annat. Här ska alla förkylningar bort, konditionen spetsas till supernivåer och koncentrationen tränas... :-)

På lördag är det klubbmästerskap. Det ska bli skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0