Gamla surdegar

Hurra! Jag har tagit tag i gamla surdegar i helgen. Gubben bygger på altanen och jag har koll på barnen och bearbetar surdegar. Den första blev att fixa ute på bron. Var hemma med sjuka barn i fredags (igen, eländes hosta!!) så då passade jag på att torka av och putsa fönstren på bron. Himla fint efteråt! Dessutom har jag målat nederkanten på bron, en brun kvarleva från tidigare som vi inte hann måla i höstas. Nu är det grått och fint! Huset är härmed officiellt färdigmålat!



Dessutom har jag inlett målande av trappräcken inne i huset - till slut. Det är ju inte så jobbigt när man väl kommit igång. Men innan man kommit igång... Huvva... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0