Gocart - Sogeti GP 2008

Huvva, vilken fegis jag är!!! Igår var det dags för gocartrace med arbetskamraterna. Det var riktigt länge sedan jag körde! Vågade inte riktigt köra. Men roligt var det! Det gick dock inte så bra... I mitt kvalrace hamnade jag sist. Fick sedan starta på sista plats i C-finalen. Kom på näst sista plats där, men det berodde bara på att Eva lyckades snurra och fick sitta och vänta på hjälp en stund. Tidsmässigt hade hon snabbare varvtid än jag. I den totala tävlingen hamnade jag på sista plats... Men någon ska ju vara där med... :-) Tröstar mig med att jag hade den bästa förbättringen mellan första och andra körningen. Nåt att vara glad över.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0