Oj, hjälp

Puh! Trött! Vad mer kan man säga?! Denna helg har varit riktigt intensiv. Igår flyttade vi på Marias bohag = aptrött efter mycket trappspring. Igår kväll kom vår granne förbi en sväng. Det blev sent. Gäsp! Idag har vi varit på Boda Borg. Spring, kryp, tänk, tänk, tänk... Björn och jag är som zombier nu, jag ska strax gå till sängs. Anton kämpade tappert och har nu somnat.  Vi fick dock "bara" ihop 4 stämplar av 20 möjliga. Anton är lite för liten för att orka med en heldag, och lite för kort i växten för vissa celler.

Lilleman har varit hos Gammelfastern och haft stortrevligt. Han hade ätit godis till både lunch, middag och mellanmål... Enligt honom själv alltså. Därutöver hade han även hunnit äta både korv och makaroner och risgrynsgröt...

Insåg dessutom idag att jag lider av en lätt släng av klaustrofobi, klarar inte riktigt av att krypa i gångarna som är i vissa celler. Får lätt panikkänsla, känns som jag inte får någon luft... Är det dessutom halvmörkt så är det extra jobbigt. :-) Men som tur är så kryper jag inte omkring i smala gångar till vardags, så länge det håller sig på den nivån är det ingen fara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0