Ser du stjärnor...

... i en squashhall? Då kanske du borde ta och vila lite...

Spelade match igår. Det gick riktigt bra, förutom att jag spelade mer än min kropp orkar med... Var riktigt nära att gå in i väggen, eller snarare bli en vägg. Kroppen tog tvärstopp och jag såg nästan stjärnor. Men lite vila och vätska så var det bara att spela vidare. Dessvärre förlorade jag med 3-2, vilket gav mig 4 poäng. Vi spelade 5 game till sedan och då vann jag med 4-1, så det  var jämnt i alla fall. Inför sista gamets sista boll, där jag ledde med 10-5, så var jag tvungen att sätta mig mot väggen för att få tillbaka orken. Illa, men kul!

Min lilla konditionsträning har nog gett resultat, men eftersom man då tar i mer så blir man ju lika trött eller tröttare. Men jag förlorade inte på att jag blev trött så att bollarna flög åt helt fel håll. Hade så pass ork så jag kunde placera dem nästan precis dit jag siktade.

Idag är det match på lunchen, hur jag nu ska orka det. Men bara att bita ihop!!!

Heja för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0