Alla känner apan...

Det är nåt lustigt med hur folk hänger ihop...

Idag promenerade jag med min vän och näraboende P. Hon skulle på fika hos sin far som fyller år. Hennes far träffar en kvinna. Denna kvinnan har ett barn, barnet har en sambo, sambons föräldrar bor i Stockholm och har ett fritidshus i Barsta, vilket innebär att de är goda vänner till och bor så gott som grannar med min mor och far... Hm, hängde ni med?! :-) Via min granne kan man hitta en länk till min mor och far, 12 mil bort...

Dessutom, på mitt jobb finns det en karl/man/vuxen kille som spelar handboll. Han sa en gång att han spelade med/tränade kände en kille som spelar handboll som brukar vara i Barsta. Mitt i Barsta... Hm...Min mor och far bor mitt i Barsta. Deras grannar, och goda vänner, har en son som bor i Sundsvall och spelar handboll, med min arbetskompis. Dessutom har den handbollsspelaren en sambo, som har en mor, som... Ja, läs vidare i första stycket. :-)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha snurrigt men bra förklarat.......

2008-10-12 @ 23:01:05
URL: http://pernixxon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0