Två dagar

Efter två dagar så håller vi fortfarande motionsprogrammet... Både jag och sambon. :-) Man får vara glad för det lilla. Trots trötthet i kroppen och favoritprogram på tvn så gick jag ner i källaren och tog mig en 30 minuters promenad på crosstrainern. Börjar dock fundera om klockan på cross trainern går för långsamt. Jag tittade på ett avsnitt av "Doktor Åsa" på webbtv och sedan lite på ett annat program; 28 min + 4 min = 32 min men det motsvarar bara 30 min CT-tid...

Sedan spelade vi pingis en kort stund innan sängens fluffiga täcken lockade mer. Är lite trött idag.

Dessutom tog jag jobbets velociped när jag skulle in till stan och äta lunch med Fastern, 2*8 min trampning! Det är lite vardagsmotion det också!

Kommentarer
Postat av: Syster

Bra jobbat! Trampa på lite mer så kan du hänga med på Vätternrundan till sommaren!!!

2008-10-15 @ 09:20:31
Postat av: Anna

Inte direkt sugen på det då. Gillar inte cykling och definitivt inte i 30 mil...

2008-10-15 @ 10:50:42
URL: http://annawoman.blogg.se/
Postat av: Eva

Oj, impad....

Vad ambitiösa ni är...

Jag slääääpar mig till träningslokalen max två ggr per vecka (blir oftast bara en gång), men det är ju inte direkt tillräckligt.

Hmm, man kanske skulle skaffa en såndär CrossTrainer, så slipper man släpa sig till gymet.

2008-10-15 @ 20:56:20
URL: http://chevroleva.blogg.se/
Postat av: Anna

Fast man ta sig i kragen för att släpa sig ner till "Hovids gym och fitness center" också... Det är väldigt lätt att fastna i soffan om man inte skärper sig... :-)

2008-10-16 @ 08:37:20
URL: http://annawoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0