Yihaa!

Gårdagskvällen tillbringades med arbetskamraterna. Först hade vi möte på kontoret med information från säljare och teamchef och välkomnade nyanställda. Sedan bar det av till Sörfors och Smedjan där vi hade 3-kamp.

Första grenen var hästskokastning. Jag slängde två st så det klingade i spettet och den tredje lade sig snyggt kring spettet = 20p. Nästa gren var att skjuta med blåsrör. Tre pilar mot en darttavla. Wosch, wosch, wosch... 30p till. Sista grenen var luftgevärsskytte. Dessvärre hade vi elementen emot oss. Skymningen gjorde sikten dålig och regnet gjorde att man inte riktigt slappnade av. Men är det teamträff så är det. En i laget stod ute i regnet, bredvid den som skulle skjuta och höll paraplyet över huvudet. Det är teamkänsla det... :-)  Har jag glömt att tala om hur många poäng jag fick?! Nej, inte alls. 0p syns ju inte...

Som i regnskogen

Totalt sett vann jag dock i mitt lag och sedan hade jag mest poäng jämfört med de andra två lagen. Första platsen blev min, och med den en Aladdin-ask (till sambons stora glädje).

Till middag fick vi fläskfilé med messmörssås och klyftpotatis. Gott, gott! Efterrätt i form av kladdkaka med både vit och mörk choklad (tror jag i alla fall att det var) och någon form av sorbet. Helt klart jättegott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0