Hjärnan är godast...

Tårtsuccé!!! Trots min sorg och tandagnissel över den skrynkliga spindelmannen blev barnen överlyckliga. Både mina barn och kalasande barn tyckte det var skoj med en spindelmanstårta. Alla ville inledningsvis äta av ögonen... Någon ville äta den svarta spindel som jag gjort på Spindelmannens haka... Men min kära Anton skulle bestämt ha en bit av hjärnan, eftersom den såklart smakade godast... Hjälp! Vad säger man?! :-)

Dekorationerna utfördes i några steg. Först det grundläggande spindelnätet, och till det svarta ögon.
The making of Spiderman - part 1 The making of Spider man - part 2

Slutresultatet blev så här (dock en aning skrynkligt):
The making of Spider man - part 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0