Huvva...

... i afton är det dags. Höstens första squashmatch. Mot någon jag aldrig träffat. Säkert en liten knartig 18-åring med mer energi i benen än han behöver... Min kondition har ju bara vilat hela sommaren.

PERNILLA, vi måste ut och motionera!! NU!!! IGÅR!!!

Ja, ja, kommer jag ur sängen i morgon får ni veta hur matchen gick... Annars kanske man kan mobilblogga från en sjuksäng...

Hoppas bara att knät håller. Jag har ju inte lyckats gå till doktorn ännu. Man kan ju inte gå om man inte har ont... Det är ju bara lite lösa delar i knät, som knakar och har sig och inte håller ihop...

Kommentarer
Postat av: Nyfiken syster

Hur gick matchen???

2008-09-15 @ 22:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0