I drömmarnas värld

Det är alltid spännande att sova... Man vet aldrig vad som ska "hända"!

I natt träffade jag Ulf Lundell... :-) Jag var på en fest någonstans och där var han. Trevlig att prata med, och jag fick en autograf. Sen kom jag på, precis när jag var på väg därifrån, att kompisen Sara gillar Lundell jättemycket. Dessutom fyller hon ju år snart. Självklart bad jag herr Lundell att skriva en till autograf, som inkluderade en grattishälsning också... Det gjorde han så gärna... :-)

Sen att Sara fyller år i juni, att jag inte vet om hon fortfarande gillar Lundell och att jag dessutom inte är något stort fan av hans musik, det var inget som drömmarna tog hänsyn till. Kul var det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0