Klart!

Det blev middag på altanen. Biff Stroganoff på älg och ris. Gott. Sedan var det dags att ta tag i gardinerna...

Nu är de kapade och strukna och hänger på rätt ställe. Äntligen! Det ser trevligt ut, nu hoppas jag det fungerar att flytta runt dem allt eftersom solen flyttar sig. Lite lurigt var det dock. Gardinernas längd måste ju anpassas efter det kommande golvet. Inte lätt, men jag tror det blev ganska bra!

Kvällen avslutades med att titta på Magnus Betnérs "I ditt ansikte". Förstod inte vitsen med programmet fast trots att jag inte riktigt gillar Betnérs stil så var det lite underhållande på nåt mysko vis... Hm.

Kommentarer
Postat av: Björn

Ja nu var det ju Gulash med ris jag försökte göra då...:(

2008-09-23 @ 09:23:43
Postat av: Anna

Har precis ätit det i lunchlåda. Gott, gott, oavsett vad det heter... :-)

2008-09-23 @ 12:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0