Piff

Ibland behövs det piffas på ställen som man inte prioriterar. Så även i min far och mors källare. Eftersom de har allt de behöver och inte önskar sig något särskilt på födelsedagarna så fick de bl a en färgburk och penslar av mig. Lördagen ägnade jag åt att måla väggarna i källartrappen och även övre delen av väggarna i första källarrummet. Det blev riktigt vitt, ljust och fint! Nästa sväng vi åker hit blir det till att ta med en grå färgburk så jag kan måla nedre delen av väggarna. Det är alltså hälften grått och hälften vitt på väggarna där nere...

Kommentarer
Postat av: Siwan

Ja det blev jättebra, tror att jag glömt lampan men så är inte fallet

2008-09-15 @ 19:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0