Puh!

Storhandlade igår... Proppfull kundvagn. Mat för nästan en hel månad, hoppas jag. Matlistan är klar, fast ej utskriven. Kanske nätet på jobbet fungerar bättre idag så jag kan skriva ut den.

Det är jobbigt att handla! Kundvagnen blir tung och svårstyrd, skulle dessutom ha tagit den största varianten för att slippa trängas med kassarna. Men, men, den får bli nästa månad. Det lär ju behövas storhandlas även då... Slutade på 5 kassar och då var toapapper och hushållspapper utanför.

Nu behöver jag förhoppningsvis bara komplettera med lite mjölk, yoghurt, frukt och grönt.

I love matlistor! Det har bara varit lite si och så med att följa dem senaste gångerna jag gjort någon. Men nu blir det skärpning. Jag är less på köttbullar och falukorv...

Kommentarer
Postat av: Syster

Hehe, List-Anna i farten igen!!!

2008-09-04 @ 19:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0