Stadsbesök

Gårdagens afton tillbringades i sällskap med M. Vi gick runt lite på staden och letade efter vinterjackor till mig. Jag vet att det är tidigt, men man får börja i tid...

Min älskade gamla dunjacka fyller 6 år i år och släpper in kyla och väta i diverse sömmar. Fickor och dragkedjor är trasiga. Det är alltså dags att skaffa en ny... Men det är inte lätt. Jag har i alla fall två förslag från en av sportaffärerna. Får väl se var det slutar.

Middag intogs sedan på Thai Hao. Premiäranvändande av Restaurangchansen - kupongätning. Ät två, betala för en. Vi åt en mycket god middag för 124 kr; Kycklingspett, jordnötssås och ris för två personer inkl en vatten och en läsk. Det är inte fy skam!

Ser framemot att prova lite andra ställen här under vintern! Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0