Varje morgon...

... drabbas jag av lätt psykbryt! Hur får man ungarna att sluta prata och börja lyssna? Varje morgon ska tänder borstas, skor och jacka tas på och sedan gå ut genom dörren... Inga konstiga saker, inga svåra saker. Men alltid nästan slutar det med att jag blir lätt vansinnig, vill skrika högt och slita mitt hår,  och är färdig att slänga ut ungarna med bara en sko och jackan på sniskan...

I morgon ska jag vara ledig, då ska jag INTE kliva upp tidigare än nödvändigt. Om barnen inte tar på sig skor och kläder som jag förväntar mig så blir det INGEN Drakborg senare på dagen.

Kommentarer
Postat av: Mostern

Det är inte så lätt att sälja dom till högstbjudande heller när det är sådan här reklam du gör!

2008-09-18 @ 17:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0