Spännande

I eftermiddag är det squashmatch. Jag är inte direkt laddad, känner mig lite trött. Men det ska spelas i alla fall. Jag ska ha på mig min pulsklocka idag för att se hur hiskeligt hög puls jag får, om jag ser ut att dö osv... :-) Ett litet experiment!

Jag hade klockan på mig en timme ungefär kring lunch, eftersom jag bytt  batteri och ville se att den kom igång ordentligt. Hade en medelpuls på 87 då, vilket inkluderade promenad bort till köket, mikrokörning, skrattande mm. Vet inte vad som är bra/dåligt/normalt...

Kommentarer
Postat av: Syster

Hur gick matchen?



Jag har ont i hälen idag, så jag tar inte med några springkläder till Barsta. Dumma dumma häl.

2009-04-09 @ 08:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0