En helg går fort...

På fredagen kom Farbror Ola och Faster Louise på besök med småkusinerna. De är så söta. Lilla Tindra var hårt drillad, så när hon klev över tröskeln ropade hon högt och tydligt "Anna!!!!" Gissa om man smälter då... :-)

Lilleman Timmy har växt ordentligt på de veckor som gått sen vi träffades sist, nu var han med lite mer med blicken och så söt och go så! Trots min snuviga näsa kände jag den mysiga bebislukten!

På lördagens eftermiddag kom det hit några pojkar på ett litet enkelt kalas. De var inte mer än 6-7 st totalt, men oj vad de kunde låta... några pojkar från dagis och några andra kompisar. Full fart!

Till aftonen kom mormor/morfar och Göran också, det blev riktig barnkalasmat, stuvade makaroner och falukorv...Gott och enkelt. Är det barnkalas så är det! :-)

I dag söndag var jag ganska rejält trött. Är ju fortfarande snuvig och en heldag "på benen" med fullt av fixande känner på. Men familjen gick på kalas hos grannen och jag låg ute på altanen med en god bok. Fick mig även en liten sovstund. Det behövdes verkligen när det senare blev en utryckning till akuten...

Men nu är det strax sovdags för både stora och små. I morgon är en ny vecka med jobb och skola för hela slanten. Bara 7½ arbetsdag tills vi åker till Turkiet!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0