Shopping och mat

Gårdagens afton tillbringades med Maria, alldeles för länge sen sist! Vi gick en sväng på stan och jag shoppade baddräkt. Skulle se om det gick att hitta någon med lite mer plats för magen, utbudet på sommaren är ju oftast bättre än i oktober... Dagen innan hade jag varit in på Sköna Under. Där finns mycket fint för "vanliga kroppar", inte så mycket för bebismagar. Såg en fin baddräkt/bikini-sak som jag ska införskaffa när kroppen har rätt form igen... Trodde inte jag skulle hitta något denna gång heller. Men döm om min förvåning när jag faktiskt hittade en baddräkt, i bra storlek och med bra pris... 19,50kr!!! För säkerhetsskull köpte jag även storleken större, om det blir en William-mage även denna gång... Två baddräkter för 39 kr! Slå det om ni kan!! :-) Rea är kul ibland!

Senare blev det middag på Playa Primo på sjögatan, snyggpizza. En snyggpizza är lite snyggare och lite godare än en vanlig pizza, tillagad med lite mer kärlek och eftertanke liksom. Jag åt en med ananas och färska tomater på, dessutom god mozzarellablandning, ruccola och chiliolja. Mycket god måste jag säga. Men det kändes lite konstigt att sitta och "finäta" pizza i gamla Skeppsbrokällaren. Menyn fint tryckt och i den så står det "Bautakebab"... lite motsägelsefullt på något vis...*skratt* Men, som sagt, gott var det och personalen trevlig. Dit kan jag gå fler gånger!



Visst ser den god ut!

Kommentarer
Postat av: Towe

Langos och svensk pizza, nu blir jag verkligen avis! towe.

2009-08-16 @ 16:09:49
URL: http://towe-anders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0