Besök MVC

Idag var det dags för besök hos barnmorskan igen. Nu är jag nästan 32 fullgågna veckor. Bebben lät bara fint. Hjärtat pickar på i 144 slag per minut, ungefär samma som tidigare om jag inte minns fel...

Magen är dock stor. Idag blev det ett litet skutt på symfus-fundusmåttet. Dessutom sa hon att bebben låg långt ner i bäckenet. Men det är ganska många veckor kvar, så än får den inte komma ut! :-)


Det ska göras ett nytt försök att få till ett tillväxtultraljud under januari. Det behövs tydligen en läkarordination för det, så barnmorskan lade in "mitt fall" på deras konsultationstider så de får diskutera det hela. Bara att hålla tummarna för att de håller med mig och remissen skickas iväg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0