En mycket bättre start!

Gårdagens jobbeftermiddag spårade ur totalt. Hittade ett jättemissförstånd i den lösning jag gjort och det var INTE skoj. Gick från att vara nästan klar till att vara tvungen att tänka om från början. Det går ju att återanvända det jag gjort, när jag väl fått i ordning på tänket, men inledningsvis måste det ju ändras. Jag var en aning sur och vrång i går em....

Men idag så skulle mina kära skrivbordsgrannar muntra upp mig (efter gårdagens bus, som var mycket bra men kom vid helt fel tidpunkt), så jag fick choklad, tidning och storpack fanta! Härligt! Bra mycket roligare att jobba idag, även om skrotproblemet återstår att lösa!

JÄTTETACK tjejer!!! :-)




(Buset bestod i att skärmbilden roterats ett halvt varv så allt var upp ned. Det är inte direkt lätt att köra musen upp och ned... :-) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0