Glömde visa...

...förra mätningen av magen. Om två veckor är det dags för mätning igen. Tänk vad magen och bebben växer... Just nu är jag utsatt för morgonsparkar... Den lilla humlan har varit lugn och snäll under natten, nästan för snäll, så man börjar undra vart den tagit vägen. Men nu är det full fart igen! :-)




Idag har det dessutom varit premiär för nya ordningen... Björn ska lämna barnen på dagis/skola två morgnar i veckan och jag ska hämta några fler ggr. Jag var på jobbet 07.15 idag. Det är lite av ett rekord! :-) Ganska skönt att slippa jaga på två små barn varje morgon, bara jaga på sig själv...

Kommentarer
Postat av: Syster

Tolkar jag det rätt som att du har ett och ett halvt barn i din lilla mage?

2009-12-01 @ 08:36:42
Postat av: Anna

Så liten är inte magen... så man kan nog säga att det är 1½ unge där inne...



dessutom, om man tar med Williams födelsevikt i beräkningen, så kan den nog definitivt räknas som 1½...

2009-12-02 @ 13:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0