Jag gjorde det...

Jag tog en tur på skidorna. Det har ju gått ett tag sen de vallades... Men inte mycket mer att göra när man varit förkyld och seg de senaste drygt 4 veckorna. Jag fegade dock ur och tog bara en kort sväng, så det blev inte mer än 2 km. Men det var ju uppstart! Nu vet jag hur spåret ser ut och kan ge mig ut någon afton med pannlampa. Kalas! Jag fick dock lite ont i fötterna, är inte van vid skorna, och armstyrkan är inte den bästa.

Får se om jag får med mig någon av granntjejerna någon kväll...


Kommentarer
Postat av: Syster

Grattis grattis!!! Inga rådjur i vägen?

2009-02-07 @ 17:25:16
Postat av: Hovids-Anna

Nepp, tyvärr. Men jag höll på att trilla när staven for ner igenom snön som inte höll... Pinsamt att falla i en hastighet av 4 km/h...

2009-02-07 @ 19:48:30
URL: http://annawoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0