Knästatus och squash

En liten uppdatering... :-)

Vänstra knät är likadant som tidigare, lite instabilt och knäppande, går dock bra att spela squash. Blir varken bättre eller sämre...  Beroende på hjärnans förmåga att koncentrera sig så kan jag ibland ignorera det hela. Högra knät, som var knäppt efter skidresan, är ganska normalt idag, lite instabilt där också, men inte svullet längre. Får väl se om det blir sämre efter dagens squashande. Men det är inte ont i något av knäna, så jag kör till det spricker...

Ändrar min text från tidigare. I morgon bitti ska jag spela squash. Jag tänker inte vinna, JAG SKA VINNA!!! :-) Har vunnit mot snubben förut, så jag SKA göra det i morgon också... :-)  Inget annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0