Nya skor

Har införskaffat nya squashskor idag. Började fundera över mina gamla och insåg att de nog är ca 10 år gamla. Jag har tyckt att jag inte har jättebra grepp på golvet när jag spelar och att foten inte känns stabil i skon heller. När man tänker på skornas ålder är det kanske inte så konstigt...


Det blev ett par röda (!!) Adidas Stabil 7. Känns väldigt sköna på foten och stadiga. Man måste ju kolla runt lite på webben och då hittade jag nedanstående om skorna:

"The world's most popular indoor court shoe just got better. A great shoe for squash, racquetball, handball and volleyball.
Combining the best features of its predecessors, Adidas has created the best Stabil ever. Its light, supportive design channels power directly to the court for incredibly quick cuts."

Kan inte bli bättre?! Jo, om jag vinner matchen i kväll... :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga! Det är ju en klassisk sko, så kvaliteten måste ju vara bra då den har funnits så länge. Passar dock inte på mina knäppa fötter tyvärr. Annars hade jag gärna haft lika röda skor.



Själv har jag varit iväg och shoppat skidor ikväll. På rea, så då låtsas vi att de var billiga! Men tror jag kommer att bli nöjd i alla fall. Men nu måste det vara snö länge så jag får lite valuta för pengarna.

2009-02-25 @ 20:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0