Skidben

Hemma från en helg i Åre. Inte särskilt trött, eftersom vi smet  från festandet... :-) Somnade nog senast vid 12-tiden varje kväll. Det var en skön säng med samma sorts kudde som jag har hemma. Perfekt!

Det var skoj att åka slalom! På fredagen tog vi oss över hela liftsystemet. Började med Ullådalen på fm och hann ända längst bort till Copperhill på eftermiddagen.



Molnen var dock på låg höjd så våra två turer på toppen var besvärliga. man såg knappt någonting framför sig.  Jag blev nästan yr sista gången, visste inte vilken fart jag hade, såg inte guppen och knappt någon skillnad mellan himmel och backe.

Dessvärre är jag lite "skadad" i ett knä, mitt högra är svullet och varmt. Det tokiga är att det är mitt braiga knä...  Men blir det inte bättre så har jag en tid hos farbror doktorn på onsdag. Vatten i knät? Sitter med benet på en stol nu så känns det lite bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0