Utryckning?

Min dator fick alldeles nyss en "blåskärm" och det var bara till att stänga av den...

Jag startade upp den och får ett meddelande om att den stängt av sig själv eftersom den blev för varm.



Var händer när datorn blir för varm? Hur nära för varm blev den? Hur nära att hårddisken smälter ihop och mina fingertoppar börjar glöda när jag programmerar?

Mycket riskfyllda frågor så jag kontaktade supporten... Troligen under onsdagen kommer jag att få hit en snubbe som byter "heatsink" och fläkt. Jag har nu tillbringat senaste timmen med telefon och backup av information från hårddisken till min externa disk... Spännande, spännande...


Kommentarer
Postat av: Syster

Hur gick det? Död dator?

2009-02-19 @ 22:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0