Är det ett monster...

.. är det en zombie? Nej, det är ANNA!!!

Vaknade i morse med ett igenmurat öga. Inflammationen har jobbat bra under natten... Dessutom hade ögat svullnat rejält. Jag såg ut som slagskämpar på tv, bortsett från att blåmärkena och blodstänket saknades. Jag kunde knappt öppna ögat! Dessutom tryckte det i ögat och i huvudet.

Jag bestämde mig ganska snabbt för att stanna hemma från jobbet. Både för min egen skull och för att inte skrämma bort kunder och kollegor... :-) När jag körde barnen till dagis och skola kände jag att beslutet var rätt. När jag ansträngde ögonen fick jag ondare i huvudet.

Men nu, fram på kvällskvisten, ser jag nästan lite normal ut. Ögat är bara rött nu och svullnaden har minskat till en fjärdedel av vad den var i morse. Men jag är trött och lite seg, så det blir en lugn helg.

Kommentarer
Postat av: Syster

Bilder bilder bilder!!!



Har just provat en sådan här: http://newbiecooking.wordpress.com/2007/12/14/choco-mud-cake/



Läskigt, farligt god. Mäktig, men det ska det ju vara.

2009-01-10 @ 14:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0