Eländig!

Vilken eländig helg det blev! Jag stannade hemma på fredagen med mitt svullna öga. Jag var helt om halvt däckad i soffan hela dagen. Matt och trött. På lördagen var jag igång en del på förmiddagen, även om jag såg ut som ett monster då det andra ögat också drabbats, men efter lunch orkade jag inte mer och landade i soffan igen. Fick hoppa över partajet hos grannen. Björn och barnen gick iväg och hade skoj de. Lyllosarna!

Själv låg jag och tittade på allt möjligt på tv; Women Doctors, Förlossningskliniken, Okänd diagnos, Stjärnorna på slottet. Tårarna trillade i varje program tror jag... :-) Bra att rensa ut kletet ur ögonen...

Söndagen var lite piggare. Men inte full fart direkt. Gick på Tupperwareparty på eftermiddagen för att testa orken, och det gick väl ganska bra. Men det blev ett "billigt" party, så riktigt frisk är jag nog inte... Ha, ha!

Idag sitter jag här på kontoret och funderar på att åka hem igen. Synskärpan är inte riktigt bra fortfarande, så det är lite jobbigt, och jag är trött i skallen. Ska göra bort lite måsten och sen åka hem till soffan igen.

Kommentarer
Postat av: Eva

Aj aj... Låter jobbigt med igengeggade ögon...

Krya på dig!

2009-01-12 @ 14:46:53
URL: http://chevroleva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0