HURRA, HURRA!!!

Idag är det min dag, min alldeles egna födelsedag! Hurra för mig!!! :-) Än en gång fyller man 25! Uppvaktades med ett litet paket på sängen i morse, fick presentkort till en sportaffär så jag kan skaffa mig en hjälm till slalomåkningen och förhoppningsvis något mer... :-) Trevligt, trevligt!



I eftermiddag kommer syster och föräldrarna ner på kalas. Det blir lite middag och tårta, inget storfirande direkt. Men presenter vill jag ha, i massor! Det är enda sättet att förgylla det faktum att man bara blir äldre hela tiden...

Igår fyllde min vän Anna G i Övik år också. Ett försenat blogg-grattis till henne! Kram, kram!
Dessutom GRATTIS till Maria Kling, min födelsedagskompis!! Hurra igen!

Kommentarer
Postat av: KickiLina

Stort grattis!!!!

2009-01-23 @ 09:24:16
URL: http://www.kickilina.se
Postat av: Eva

Visst har du väl sett min sång i det föregående inlägget???

Om inte, så gratulerar jag en gång till här!

Ska bli spännande att se tårtan!

Ge oss bilder, ge oss bilder, ge oss bilder! ;-)

2009-01-23 @ 13:45:57
URL: http://chevroleva.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh! Tackar tackar för den gratulationen! Och självklart ett jättegrattis tillbaka! =D Kul att du bloggar! =)

2009-01-25 @ 10:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0