Kallt om tårna

Bilen krånglar, det kommer ingen värme på mina tår. Iofs inte på resten av kroppen heller, men tårna är känsligast... Det kommer inte direkt kalluft, men lite mer än 10-15 grader vill jag nog ha i bilen. Det verkar dessutom vara en hel del värme i motorn, temperaturmätaren har nästan varit uppe på rött... Orättvist!!

Det känns dock inte bra att köra 1½ mil in till stan, med trafikljus och motorvägar, så idag vände jag efter dagislämning och åkte hemåt igen. Får jobba hemifrån idag och se vad bildoktorns diagnos blir.

Jag blev påbackad i torsdags i främre högra hörnet, men det blev knappt något så jag tror inte det är det... Men det visar sig...

Nu ska här jobbas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0