Lördag

En dag fylld av aktiviteter. Jag och Lilleman for till Birsta för att handla mat och återvinna skräp, skulle även inhandla en födelsedagspresent. Sedan hem och göra lunch. Sen upp med Lilleman till grannpojken för att leka lite och iväg med Storeman till barnkalas. Där blev jag kvar för storeman drabbades av akut blygsel och ville inte vara kvar utan mig... Trevligt dock, att lära känna andra föräldrar till klasskamraterna...

Efter hemkomst var det läge att dammsuga och röja lite, som vanligt i en barnfamilj antar jag... :-)

Nu till kvälls, när middagen är i magen och barnen nöjda framför tvspelet så är det skönt att bara slappa. Får se om grannen med flickvän dyker upp ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0