Avslutning

Igår hade vi syjuntans sommaravslutning. De blev dock ett visst manfall (kvinnofall) och vi blev 3 st av 5 möjliga. Vi träffades på stan och gick sedan till Oscar för att äta lite grillad mat. Mums! Jag åt grillad majskyckling med coleslaw, pommes och rökt aioli. Den sista tyckte jag dock inte var så god, lite för mycket rökt för min del.

Sedan strosade vi lite och tittade på stan innan vi letade upp ett gatufesttält för lite dryck och småprat.

Det var en varm sommarkväll och mycket folk i rörelse. Dessvärre spelades det covermusik i två tält samtidigt så när man befann sig mitt emellan tälten så skränade det bara och man hörde ingenting, knappt sina egna tankar. Men, men, så brukar det ju vara på gatufesten. Stå ut eller gå hem. Jag stod ut en liten stund innan jag åkte mot hemmet.

Ni som missade denna trevliga avslutning får hänga med på en ännu trevligare höstupptakt istället. Då är det obligatorisk närvaro. I slutet av augusti ungefär. Be there! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0